Saturday, April 25, 2009

~ kepala lutut berdarah ~

tiba-tiba...
tak diduga...
woh..oh...

gadis: erk...
jejaka: hello...
gadis: hello...
jejaka: assalamu'alaikum...
gadis: wa'alaikumsalam..( jawab sambil-sambil gosok mata)
jejaka: saya baru balik ni...baru je sampai di rumah. tak buat super saver pun...
gadis: woh...dah agak dah...
jejaka: yelah..tadikan ada function kat tempat keje...
gadis: ha'ah tau...
jejaka: esok je lah saya col lain ea?
gadis: tak nak..( suara dah tukar lain)
jejaka: alah...janganlah macam ni. saya letih sangat-sangat ni...
gadis: tak nak!!!
jejaka: lhor..tolonglah...jangan buat saya macam ni...
gadis: o.k lah...
jejaka: tengok tu...mseti merajuk..
gadis: eh mana ade...betul lah...
jejaka: tapi nada suara tu...
gadis: lor..tak apa...saya pun ngantuk gak ni...
jejaka: o.k...esok saya janji saya col lain kay?
gadis: o.k...

lepas tu....ZZZzzzz

tapi tetibenye...

prapppppppppppppp!!!!!!!!!!

ceis...mengganggu betul le katil tu...
abih kepala lutut macam ni!!!

wah....ada hati nak kutuk katil...
yang dia tidur sampai kaki masuk bawah katil tu apesal?!!!

moral value: len kali ator tilam tu jauh siket dari katil..tak pun sumbat le bawah katil tu dengan mende-mende yang boleh menutup liang-liang roma bawah katil...

No comments: