Wednesday, April 29, 2009

kepenatan bercuti sempena hari buruh di sibu


merenung masa depan....hhehee...



tokong pun dah nampak tuh...


dah nak sampai sibu ni


baju tu umi yang beli, sha beli mastika & al-islam(mei )

cute tak mende ni?



kapal yang ni..sha tatau dari mana ia datang. besar jugak kapal ni...kalau sha kaya nati sha nak beli je kapal ni...heheheee....


sha naik yang express kaler putih...pukul 3 stgh...yang kaler kuning tu pun express ke daro jugak...tapi pukul 1 setengah...tak sempat nak simpan tempat duduk tu pasal naik yang 3 setengah....


penat sudah..dok dalam express


disebabkan sha kepenatan...sha rasa nak tarok gambar je..boleh ke? ahaqz

4 comments:

The 4 said...

Oo..jejalan x ajak haku.. hehe

sha83@kaizer said...

wakakkaa 4 lilek la...
kan ko balik kampung aritu...

The 4 said...

sha.. berapa hengget tambang bot tu ..apesal leper aje botnya.. mesti laju tu ..

sha83@kaizer said...

tambangnya?
rm 17...