Thursday, May 7, 2009

percaya atau tidak ?!!!

ia datang lagi semalam...
tapi sha buat-buat tak tau...
mungkin benar ia nak berkawan...
tapi aku tak de masa nak layan...
pergi lah main jauh²...
kita lain-lain lah...

* asal dia muncul sekarang ni...
petanda yang aku rasa...
pertama sekali
aku takde mood....
kedua...
badan aku lesu giler...

simptom² selepas kehadirannya...
aku tak de mood nak layan sapa²
rasa semua orang aku nak marah...
tapi kene sabar...
aku tak boleh terpedaya...
paling aku tak suka...
bila orang banyak tanya dengan apa yang aku buat...
aku tak suka orang banyak tanya...

jauh sangat dengan sifat sebenar aku kan?
korang ada apa-apa suggestion tak?
aku tak suka "dia" kacau hidup aku...
aku lain... "dia" lain...
dalam al-quran pun tak suruh kita berkawan dengan makhluk yang bukan sama "asal " keturunan dari kita....
betul tak?!!!

setelah semuanya selesai...
aku baru mula rasa lapar yang sebenar-benarnya lapar...
paling penting...
aku dapat fight rasa tension yang melanda tanpa sebarang sebab!

FIGHT~OH!!!!!!!!!!!!!!

No comments: