Friday, May 22, 2009

"sambut-menyambut "

al-kisah semalam. sha tertidur awal. pukul 8 dah tidur...tak ingat pukul berapa ada orang col...mula-mula tu sha bukan angkat..tp dia otometik angkat sendiri...

dia: buat apa?
aku: tidur..penat sangat...
dia: lor...dah makan ubat tak tadi?
aku: dah...
dia: malam ni saya balik pukul 11.
aku: o.k...
dia: cemaner sakit pale?
aku: o.k dah...
dia: kay la..rehat je dulu...saya ada keje lagi ni...assalamu'alaikum
aku: wa'alaikumsalam...

lepas tu....Zzzz

maaf aef8080...memang pengsan giler masa ang tengah kol tuh...hhahaaa....

al-kisah esok pagi...

bangun² pagi esok...(merujuk pada tarikh blog diupdate padahari ini )
alamak. pukul 6...kemas-kemas...then terus lari ke lokasi...nampaknya...aku lagi awal daripada kawan-kawan aku...sampai kat lokasi hadiah dikumpul...

kak dyg: sakinah..saya ni wakil haziq (anak dia ), selamat hari guru...
aku: oh...terima kasih.susah² je....
kak dyg: hhaahaaa hari ni haziq nak suruh ckgu-ckgu diamakan coklet...

sekali jenguk kat dalam beg...aduyai..cadbury hazelnut...
huhuu....

masa tengah² belek hadiah² yang akan dijadikan hdiah tukar-tukar dikalangan guru-guru...
tibe-tibe aku sedang dicari...

nabilah: assalamu'alaikum
aku: wa'laikumsalam

dengan senyum comelnya..menghadap muka pada aku yang tak seberapa comelnya...
aku senyum balik. dalam hati cakap...pehal dia ni? makin aku tertanya-tanya bila dia melangkah ke arah aku...

oh, no! dia nak bagi hadiah...

nabilah: terima kasih cekgu...selamat hari guru
aku:( senyum ) sama-sama...

tiba-tiba dia nak jalan gitu je...
aku panggil dia...

eh nabilah ! salam dulu...( aku senyum balik)

dia pun datang balik dan salam...

Nota: untuk pengetahuan korang aku tak buka lagi hadiah-hadiah tu. nanti aku bukak yer...
sebenornya..aku segan ngan kekawan yang lain...aku seorang je dapat hadiah...tu arg segan giler tahap pokok kelapa...

No comments: