Sunday, May 17, 2009

"ter~accident "

wah wah wah...
hahhaaa...

al-kisah sepagi...
masa tu kira pembahagian kumpulan...
dengan suara yang tak berapa nk mengancam...
aku panggil la nama budak² ni kan...
tetibe ustazah tegur...

aik...dah tak macam ustazah da bunyi...

erk...

hhaahaaa....

melawan arus perdana tuh....
dorang bising la...
jadi nak tak nak aku pinjam le sore ziana zain dulu hhahaha

al-kisah masa LDK
masa tu topik kedudukan makmum...
kiranya tadi...
aku ni nak bagi tips paling senang arg....
aku cakaplah dengn ayat yang selalu aku pakai..

lebih kurang gni le dialognya:

aku: o.k semua..jadi..di sini, apa yang penting .....
murid²: kerjasama!
aku: erk...?!!!(terkesima dengan wajah blur)

pas tuh kecoh satu kelas...
cemaner wonderpets bleh join group aku?!!!

al~kisah semalam...
tetibe je aku rasa nak bukak tagged aku...
woh~ho...
roper²nyer aku telah di tagged oleh dua orang...
jadi...
aku pon nyelam macam biasalah...
tapi...
ada seorang mamat ni...
best giler...
bukan apa...
ropernyer ada band sendiri...
nanti² la aku letak link dorang kat sini yer....
tak sangka lak...
yang lagik tak sangka...
kawan dia pon macam dia jugak...

ape² pon...
terima kasih...
apa yang penting...
kerjasama!!!

No comments: