Saturday, May 9, 2009

ucapan selamat hari ibu buat ibu-ibuku...


pertama sekali buat mama ( puan habibah ) sebab menjaga aku dengan sabar sejak aku berusia hampir-hampir nak masuk sebelas tahun. masa tu aku duduk dalam darjah lima...cuma tinggal sebulan beberapa hari je lagi untuk merangkank ke usia sebelas tahun.

kedua buat umi ( puan hindon ). wah..ini sekutu besar sha ni hhaha...dengan umi sha banyak kongsi cerita pasal korang-korang semua. pasal blog-blog korang. kadang-kadang pasal angan-angan yang tak mungkin tercapai sampai bila-bila ( contoh: nak pergi audition AF7 ) wakkaaa....


ketiga: buat kak odah ( puan saodah )....wakkakaaa...dengan kak odah apa yer? selalu pasal pakaian kot...teringat satu ketika dulu dia pernah bagi sehelai t-shirt cheetah kaler kuning panjang lengan tapi sha tak sempat nak pakai pun..alih-alih t-shirt itu kene rembat orang lain...
aduyai....memang bukan rezeki sha. sama jugak seperti baju kurung hari raya sha...mengalami nasib yang sama...


ke-4: buat kak liz...( puan mahliza ) wah....tak lama lagi bertambah eskot. semoga selamat melahirkan baby yang comel...amiin...insyaAllah...


ke-5: buat erk...kene panggil akak jugak ke? dia ni usia muda lagi dari aku..hehee dah ada seorang anak nama dia puan asiah...
hahhaaa...rugi benor aku aku tak ada simpan gambar dorang ni...sebenarnya ada...tapi tak komplete lah...mesti ada yang tertinggal...tak apalah..nanti aku usahakan khas untuk blog ini...
erk no 6? hahahaha setakat ni takde lagi hekhekhekkkk.....
abang aku seorang ni belum kawin lagi. tapi aku tak banyak siasat pasal dia. hahhaaa....
eh ape plak no.7...
no.7 kan aku...hhahaaa....
aduyai korang ni...
(sambil tepuk dahi)
tak kan dah lupa kot.....
terima kasih segalanya....
kalau rajin tu komen² le wahai ibu-ibuku....

No comments: