Thursday, July 2, 2009

Sha83 VS Dewa83

dia: helo..nape tak tidur lagi ni?

aku:kejaplah..ada benda nak tanya...

dia: tanya apa?

aku: kejap ek....

...siap pass henpon kat abang taz...

lepas tu aku main dengar je apa perbualan dorang dua dari jauh...
(dalam hati gelak abih)

abis je dorang sembang abang pass kat aku henpon...

dia: apalah aok ni...len kali bagi lah signal dulu....

aku: signal apa pulak? (gelak)

dia: yelah...bagilah warning dulu...malu tau...

aku:ishk..macam tak pecaya je malu...

dia: yelah..malulah...

aku: apa bolah buat...awak pun selalu buat saya macam tu jugak...

dia: heheee...bila masa tu...

aku: woh..bijak bijak..buat buat lupa yer...

dia: tak lah...lepas ni tidur o.k...

aku: o.k boss....

KLIK....

NOTA: apa kau rasa? oren? strawbery? laici kang? hurmm .. jawab... jawab....

No comments: