Monday, October 19, 2009

Maafkan Aku Cinta

hidup sebagai seorang pengembara di atas muka bumi Allah ni sentiasa saling bergantungan hidup antara satu sama lain ...

terkadang dalam kita bersahabat pasti ada yang tersentuh ..
terkadang kita telah cuba sedaya upaya untuk menjaga hati sahabat namun akhirnya tanpa kita sedar kita melukakan hatinya ...
bertapa bersalahnya diri ku ....
kerana cinta mu pada ku...

cinta...
maafkan aku cinta ...
di antara dua jiwa ...
tercipta satu cinta ...
cinta mu cinta ku ...
hanya kerana cinta ...
maka jadi segala ...
semuanya demi cinta ...
cintamu cintaku ...

siapalah aku ... dan siapalah kita ...
hanya mereka-mereka jua lah yang mampu memaafkan aku ...

Nota: maafkan aku ... bukan kerana aku tidak menjadi seorang yang prihatin lagi ... tapi hanya kerana aku sudah bersikap terlalu prihatin sebelum ini .. sehingga aku lupa ... banyak perkara yang tercicir dalam hidup aku ... sekarang aku temui jalan itu semula ... dan aku harus meneruskan langkah aku sekali tanpa menoleh ke belakang ... kerana aku tidak sanggup melepaskan sebahagian kebahagiaan yang pernah aku kecapi suatu tika dulu ...

2 comments:

Chan said...

Huhu..
Siapa itu Cinta.. hehe..

sha83@kaizer said...

huhuu chan gak sapa sapa sih .. hehee ..