Saturday, February 13, 2010

Ini Aku Yang Bilang !!!

hihiiii udah kayak ganstster ya....

eh eh tukar channel ... hahhaaa....
apa yang aku nak bilang ni ?!!! oh ye aku nak bilang

pertama: tahniah buat teman-teman yang sudah melangsungkan ataupun bakal melangsungkan pekahwinan. tahniah buat teman-teman yang sudah bertunang maupun bakal bertunang.

kedua: ucapan selamat buat abang taz yang bakal naik rumah baru... dan untuk anak nya ... amiruddin yang akan aqiqah pada 14hb february 2010.

ketiga: siyes aku masih blur tahap pokok kelapa pasal facebook !

keempat: love you all !!!

kelima: kamus melanau berhenti sekejapan ye ... bukan apa ... intenet slow lagipun esok dah nak berangkat ke sibu andai aku punya waktu pasti aku akan kembali dengan beberapa ayat yang baru buat anda semua ...insyaAllah. jika aku tak muncul-muncul jugak... soakan supaya tidak ada apa-apa yang brlaku ke atas aku ... insyaAllah

keenam: kerja aku hari ni mendonload lag je. tapi sampai sekarang aku tak ingat apa nama lagu yang umie mintak aku donlod td .. adesss... oh umie ... plz plzz plzzz

ketujuh: untuk hari ini saja banyak kesalahan yang tidak disengajakan. aku pun tatau kenapa? tapi yang pasti aku hampir-hampir je nak masuk kan air milo dalam kari ayam aku :siul buat-buat tak nampak.... hikhikkkk... sikit je lagi tau ... aku ingat santan ... doyai ... maluuu...

nota: ade ke patut umie cakap aku angau .. adusss!!!

No comments: