Friday, February 12, 2010

Orang Bilang (part 1)

ape orang bilang (ob)?

ob: arg... banyak arg ... awak ni penipu ler .. kalau dah 26 cakap je lah ... ape nak malu dah memang hakikat tua

odb: penipu? kalau dah tau saya ni penipu yang masik nak berabeh kredit col aku buat apa? ko kan tak kenal aku. dah tak kenal buat cara tak kenal. satu lagi !!! tak ada maknanya aku nak tipu kau pasal umur aku paham!!! sakit hati pun aku... orang tipu aku terang-terang tak pernah aku cop dia penipu tau!!!

klik!!! talian diputuskan dari pihak orang dibilang (odb)

malam tu jugak keluar satu entri yang buat seseorang terasa hati ... tapi itu bukan sengaja. maaf.
setelah talian diputuskan berkali-kali koling masuk. namun odb tidak memberi ape-ape respon. sehinggalah entri itu di publish ... ob menghantar sms pendek .. ape-ape hal pun boleh dibawa berbincang. kalau saya salah sakitkan hati awak . saya minta maaf. saya tau entri tu pasal saya. lain kali jangan buat macam ni. kita bincang k. saya minta maaf sangat². rasa bersalah sangat² buat awak sampai marah macam ni.

@the endnya ... perbincangan itu berakhir dengan baik .. dan alhamdulillah . ia masih berterusan sehingga sekarang. sehingga sekarang odb tidak pernah lupakan saat tarikh cecah 19hb julai 2008.

No comments: