Sunday, January 23, 2011

Hari - Hari Kaizer Ditemani N73

Gambar-gambar ni aku tangkap pada pagi 9/12/2010 sekitar jam 6:12:00 pagi ... tak percaya ke? aku masih simpan tau dalam henset cikai aku neh...(errr...cikai-cikai pun seribu lebih gak terbang :haru). Aku bukanlah seorang pelukis. tapi aku suka tengok alam ni. terutamanya langit. banyak yang terlakar di kaki langit sebenarnya. tapi atas kerjasama angin dan awan jugak le hihihiii... (ops...ini cuma imajinasi aku je!!!)

opsss!!! nampak jendela bilik I... 6:12:00 a.m
9.12.2010...6:12:36 a.m


ada sesuatu yang mengikat pandangan mata aku. aku tengok gambaran aliran anak sungai yang tenang di persada langit...(ops...seperti aku cakap tadi itu cuma imajinasi aku)...


aku pun terus ambik N73 dan ... click!!! click!!! klik!!!




tadaaaaaaaaaaaaa....... matahari muncul lagi ... cuma pagi ni tak sama tempat matahri terbit. beralih ke kanan sedikit...


jam 6:14:48 a.m

Nak tengok view cantik-cantik.. di waktu pagi yang cerah boleh datang sini. tapi, kalau korang datang...kenalah aku check in bilik lain ek?!!! Errr... cancel lah macam ni hahhaha.... banyak rindu sama my bilik tidur kat kampung!!!! :haru

No comments: