Sunday, April 22, 2012

Siaran tertunda Aktiviti Minggu Lepas

 saya sedang bersedia bersama buku nota dan sebatang pen berwarna hitam

 menulis dengan sepantas yang mungkin  hik hik hik 
dan akhirnya ditirutaip ke henset

 nombor ni la yang aku lupa masa konsert pertama hari tu.
yang aku ingat satu nombor saja.
32999
hik hik hik 
lama sangat dah tak ngadap mentor. 
ngadap pun sikit sikit saja sebelum ni.

 Dan akhirnya undian secara pukal dihantar 
tunggu punya tunggu sampai hari ni
kenapa macam tak ada balasan daripada mentor ya.
sebelum ni bukan ada ucapan terima kasih ke kepada yang mengundi?!!!
tertanya juga lah ...
masuk ke undian aku malam tu  
errr...


Selamat Pengantin Baru Ally !!! 


sambil-sambil tunggu iklan inilah kerja aku minggu lepas 
nak tahu cerita apa?!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Jeng Jeng Jeng 

:
:
:
sebab tak dapat layan dua siaran dalam satu masa 
makanya,
saya 
terlayari haaa 
kat sini 
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Nota: 
memang lama sangat dah tinggalkan aktiviti mengundi ni. 
harap-harap tahun ni bila aku semak sekali lagi 
bolehlah aku mengundi ye !!! 

No comments: