Wednesday, April 10, 2013

Kembali Aktif !!!!

 Gambar  ini milik petang semalam. Bersama kawan-kawan sekerja berbelanja makan ...
Ini belum cukup korum sebenarnya. masih adalagi beberapa orang yang tak sempat untuk
dijemput. tak apa...
rezeki lain tahun kita buat besar-besar sikit ye.....

Disebabkan aku sampai termimpi-mimpi tentang sup tulang. Maka akhirnya aku pun merelakan
diri aku menyantap  sup tulang petang semalam. sekali bersama nasi ayam steam.

sebenarnya kami ni baru balik dari majlis kenduri kawin aku 
taklimat program cinta Al-Quran dan Explorasi Masjid. 

selalunya jadi urusetia. kali ni aku dengan Arnayanti nak curang sikit. Ha Ha Ha...
Akhirnya cita-cita kami berjaya untuk tahun ini menyertai program 
EXPLORASI MASJID.

Seronok juga mendengar taklimat semalam daripada penyelia bila dia cakap
masuk saja. Johan RM600 tu mana nak cari. kalau menang nanti cabut lari awal.
hahaha ....

Ingatkan gotong - royong masjid saja. rupa-rupanya ada pertandingan.
ada soalan kuiz dan kerja amal. kerja amal ini dinilai oleh juri - juri.
satu saja aku musykil ni ada tak makanan?!!! keh keh keh
Nak makan saja memanjang... membesarnya tidak !!!!

Dan berita baik sikit. jawatan kami akan dinaiktaraf ke S17. Masih dalam perbincangan
sebenarnya. Harap-harapnya dapatlah. Maka, oleh itu setiap member yang tak ada SPM
diwajibkan untuk mengambil SPM. Semoga berjaya untuk kakak-kakak dan abang-abang!!!


No comments: