Thursday, August 22, 2013

HIdup Ini Selalu Tak Menyempat !!!

Salam aidil Fitri semuanya ....
Alhamdulillah kembali berblogging...
Nak kata "BUSY" Busy la sangat !!! 

sebenarnya bukan busy mana pun ... saja buat-buat busy dengan krisis air, dengan nak kena ulang-alik matu-daro , dengan dan segala dengannya lagi ..sampai satu habuk pun saya tak mampu nak update.

blog terabai, tugasan terabai, segala-gala terabai .... agak-agak tu siapa nak tolong saya upload gambar-gambar sukan yang belum terupload, gambar-gambar khatam al-quran masa puasa yang belum terupload...dan segala-gala yang belum terupload...

aisehmen ... hidup ini memang selalu tak menyempat!!! ada kau kisah?!!! memang tak lah jawabnya kan?!!!
rasanya sabtu ni saya perlu bertapa di mana-mana tempat yang ada internet....wifi... pucuk pangkalnya yang membolehkan saya berdepan dengan laptop 48 jam sehari ... errrr .... o.k saya tipu saja !!!

No comments: