Wednesday, October 2, 2013

Semangat Yang Terkubur ( ^_^ )

Whahahahaaa.....
sangat sangat sangat menyadiskan bila aku check pagi tadi suara aku masih belum kembali...
Hari-hari Rabu macam ni tak perlulah nak ubah imej saya ni jadi muslimah yang melampau ayunya ...sampai bercakap pun tak keluar suara ...

Tak apa...
aku cuba bertabah untuk sehari ini ...
bila dengar balik suara sendiri bercakap rasa nak tergelak pun ada ...
bila difikir-fikirkan balik...
saya sendiri pun dah nak tergelak dengar inikan pula anak-anak berusia 8 tahun...

Seperti selalunya ... anak-anak yang dibawah jagaan saya ni sangat prihatin dengan kesihatan saya selaku penjaga mereka. Tapi... cuma tak boleh bayangkan saja ... sikap prihatin yang macam mana bakal mereka tunjukkan pada saya untuk hari ini ....

Harap-harap meja tak jadi mangsa rotan saya untuk hari ini....

Nota: teringat insiden kelmarin, Bila kebenaran diberi untuk ke tandas disalahguna ... memang rasa tercabar juga... cewah ... tapi bila saya jelaskan kenapa dan mengapa tidak boleh buat seperti yang dia lakukan ...maka, dia pun faham... yang saya terkejut sebelum balik ... dia minta maaf sebelum balik sebab dah susahkan saya... alaaa... sweetnya dia kan? ...semoga anda jadi anak yang soleh ..amiin .. In shaa Allah... Sebelum memang saya selalu terapkan sifat bila mereka buat salah , berani mengaku, mintak maaf dan janji yang dia tak akan buat lagi.... anak-anak zaman sekarang ni suka tunjuk kawan yang lain bila buat salah...

No comments: