Tuesday, May 16, 2017

Bukan Tahap Bersawang Dah Ni !!!


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. Sempena 16 MEI 2017 ini aku bakal mengaktifkan kembali blog yang hidup segan mati tak mahu ni. Aku akan kemaskini ucapan untuk hari guru tu kemudian ....In-syaAllah.... Ramai nama-nama sifu yang aku usahakan nak taip. Ini pun kerja aku tak siap-siap jugak penangan terkenang mana nak dapatkan pendrive untuk pindah gambar ni. Kedengarannya seperti bakal pecah panggung sambutan untuk kali ini ye... Aku doakan semoga semuanya dipermudahkan. Esok kenalah bekal tisu sikit kot ... 4 5 helai .... mana tau ada sukan-sukan yang extra-extreme ni.

Aku seperti biasa, bila kau tanya aku tugas apa ? Jurukameralah jawabnya. telefon aku belum sampai tahap canggih. dan malam ni tadi aku ingat nak install telegram dalam badan buah hati aku ni. Tapi entah apa masalahnya dia langsung tak nak bagi kerjasama ngan aku untuk kali ini.

Biasanya aku ambil gambar sekitar pentas sahaja. Jarang diberi tugas sekali dengan ambil video. sempena tahun 2017 ni nampaknya video akan digunapakai juga. Sepatutnya aku dah lelapkan mata sekarang...tapi mata aku pun tak nak bagi kerjasama dengan aku.

Bila aku pandang balik title posting ni macam tak kena pun ada jugak. Kerja aku sekejap lagi adalah pemindahan-pemindahan gambar ke tempat yang selamat sebab aku nak sediakan ruang untuk gambar-gambar terbaru akan datang ni. Nasib baik tahun ni kurang sikit job untuk jadi jurugambar.

Cuma malam ni aku rasa penat sangat-sangat, tapi tak boleh nak lelapkan mata. Mungkin aku patut tidur sekarang sekejap kot. selamat selepas tengahmalam kawan-kawan.

🎒 baju sukan tak kemas.
🎒baju batik tak seterika lagi.
🎒Barang nak bawak ke sekolah pun tak kemas lagi ni.

No comments: