Wednesday, May 20, 2009

al-kisah munajat cinta sha83@kaizer

...sekadar hiasan...

dear diary?!!!
macam penah aku buat je...tapi bila dan di mana yer? ha'ah memang pernah pun...setiap kali aku rasa aku tak boleh nak cakap ngan sesiapa aku mesti akan buat macam ni. inilah salah satu cara aku luahkan apa yang aku rasa....

dalam banyak-banyak hal yang aku luahkan..ada satu hal yang aku tak penah luahkan pada sesiapa pun... dan itu hanya antara aku ngan Allah je yang tahu. hari ni aku nak cerita sedikitlah... mana tau boleh dijadikan pengajaran buat kita semua....

aku memang ramai kawan...tak kira lelaki ke perempuan dalam dunia maya ni. tapi dalam ramai-ramai tu...ada seseorang yang begitu istimewa sekali. aku rasa tak perlu aku ceta siapa dia di sini. nanti ramai pulak yang nak mintak autugraph dia...

aku tak nak komen banyak pasal dia ni...yang aku tau..aku tak pernah ceta pasal dia pada sape-sape...sebab aku pernah crush ler ngan dia ni...dalam buku pun aku tak pernah catat...aku sendiri tatau kenapa...selalu aku bergantung dengan buku-buku..tapi untuk dia...takder plak...bila tengok dia kat YM aku langsung tak berani nak tegur. sedangkan usia dia muda lagi daripada aku...aku tatau macam mana cara nak berkawan dengan dia sebagaimana aku berkawan dengan orang lain...aku ade simpan friendster dia..tapi aku tatau yang mana satu dia...aku tak sedar pun kewujudan dia dalam friendster aku...sehinggalah ke saat itu...baru aku sedar kehadiran dia selama ni sememangnya dekat dengan aku...(biarpun hakikatnya jika diukur dari segi jarak dan masa dia tu boleh dikira jauh jugak la)...

dan sekarang...
dia muncul semula...setelah aku terlupa dengan apa yang sudah berlaku...aku cuma mampu berharap semoga pertemuan ini akan berkekalan sampai bila-bila...sama jugak seperti keinginan dia...tapi siapalah aku dan dia untuk melawan apa yang telah ditakdirkan pada aku...

mampukah aku pertahankan pertemuan ini ?!!!

tunggu episod akan datang....

No comments: