Wednesday, May 20, 2009

u'er my destiny...u're my everything...

semacam je topik aku kali ni kan? aku sendiri tatau nak ceta macam mana... tapi aku memang rasa macam yang kat atas ni le...yang ade kaler macam kaler laskar pelangi... macam tu jugak le perasaan aku...

wah...macam nak buat stetment ku tlah jatuh cinta je ni....ala-ala lagu agnes monica a.k.a gf si crayon feat. Rudz...hahhaa ( tapi dalam mimpi je lah )...

cinta tu tak pernah salah..tapi kita sendiri yang buat cinta tu jadi satu kesalahan...tapi jika ditakdirkan aku jatuh cinta...macam mana aku nak elak kan ini semua daripada berlaku. sebab aku tak nak kerana diri aku...cinta aku menjadi kesalahan buat diri aku sendiri dan jugak orang lain...

P/S: AWAS !!!

nota: kalo korang kat luor tu tak insap² lagik tatau le nak buat macam mana...berserah je lah...
(buat yg a.k.a playgurlz n playboyz)

yg kebengongan,
sha83@kaizer

No comments: