Friday, May 29, 2009

bersiar-siar ~

wah nak bersiar-siar pulak dah ni...
ceritanya macam ni...pagi tadi sha temankan umi pegi klinik... sampai di klinik lama jugaklah menunggu giliran...dan ramai jugak yang bawak baby...kiut-miut arg....rasa nak polok-polok...tapi takut kene penampor pulok. hhahaaa....
hendak dijadikan al-kisah sepagi...tetibe kuar lagu seize the day dari hapei aku yang brand malaysia punyer... aku amik la..tengok-tengok abi yang call.... dia mintak aku pergi cek kat poket seluar dia...aku cakap aku kat klinik, jadi dia cakap nanti jangan lupa cek kalo dah sampai kat rumah..aku jawab ye arg...
dalam masa yang sama masa tu umi tengah pergi cek darah hahahaa... aku tinggal kesepian dan keseorangan gitu... abis je tugas di klinik, kitorang dua terus pergi makan kat kedai piah...sampai kat situ aku order tea c biasa dan nasi ayam...
tengah-tengah makan ni la...sambil-sambil memandang-mandang apa yang berlaku di sekeliling...ops!!! ramai nye orang kahwin kat jais sempena hari jumaat ni...
aku skip ceta yer...
umi cakaplah pasal dorang nak pegi tajung manis. aku cakap aku nak ikut. sebab aku tak pernah pergi sana. hehee.. dulu time-time belajar... singgah dan jeling dari dalam express je ahakz... sekarang aku harus merealisasikannya..jadi kesimpulannya aku memang tak berapa nak on9 cuti ni..sebab hari ahad kemungkinan besar aku dah travel pegi sibu pulak...
ahad depan sambung pulak dengan kursus...ishk ishk ishk... pendek kata, aku memang sibuklah minggu prtama cuti ni, entah-entah update blog pun tak sempat...apelagi on9 huhuu....buat kamus semua ibarat macam kat atas tu arg gambor aku duduk dalam rumah nanti...hhahaaa...
sunyi tanpa kamuuu semua...
salam rindu dari aku untuk 2 minggu mendatang...harap bisa ketemu lagi ya hahaa

No comments: