Friday, May 29, 2009

" lupakan saya "


"lupakan saya...k bye assalamu'alaikum"....klick...bunyi talian diputuskan...
ishk ishk ishk...
tak sampai 5 minit...
lagu sixth sense bergema sekali lagik mengejutkan lamunan ... kedengaran suara di talian...
"awak..saya tak boleh lupakan awak...saya sayang awak sangat3..."
apa perasaan anda sekiranya ini adalah jawapan yang anda dapat dari seorang teman? namun bukan salah dia...bukan juga salah aku...semuanya sudah tertulis... aku tak pernah salahkan dia...
awak...kalau awak rasa sakit...sayalah yang merasanya terlebih dahulu...tidak perlu dijelaskan kenapa? cukup sekadar awak tau...apa yang saya rasa...selebihnya itu tidak menjadi suatu yang penting untuk dikongsi bersama...
hanya satu harapan aku..semoga aku boleh menjaga ukhuwah yang telah terjalin...itu sahaja... aku akan cuba pertahankan..namun, sekiranya awak tidak dapat untuk bertahan..tidak mengapa...saya faham...saya dapat rasa apa yang awak rasa...dan saya harus merelakan apa-apa jua keputusan awak...
nota: saya akan selalu menunggu sebagai sahabat awak...ambil lah seberapa banyak masa yang awak mahu...awak perlu...kerana saya memang akan tetap menunggu seperti selalu...

No comments: