Tuesday, May 26, 2009

kamek sayang kitak by hujan

cerita pasal lagu ni...seharian ni je aku melayan lagu yang satu ni. aku sendiri tatau kenapa. jadi secara tak langsung aku letaklah lagu ni kat status ym aku...tapi....

tak sangka pulak, ramai yang dok tegur tanya...sayang sape tuh? hahaha....aduyai...blom lagi aku letak sila jemput ke majlis kenduri aku ... agak² apelah soalan yang datang ye...hhahaa....

yang ucap tahniah aku masih dapat terima lagi..tapi yang tanya pasal cahaya mata tu yang buat aku musykil sedikit. ishk ishk ishk...kalau kawen pun tak cemaner nak dapat cahaya mata...tapi ngantuk cakap ade jugak orang yang tak kawen tapi ada cahaya mata...kalo anak angkat boleh la...aku terima tapi yang satu tu...kesian anak tu kang .. tak jelas nama ayahnya....tak nak le...nauzbillah...

agak² terkejut kera famili aku baca stetmen korang pasal aku nak kawen la..ucap tahniah la... hahhaa...yelah..keluar rumah pun tak, tetibe je kuar berita cenggitu....aduyai...nasib baik aku ni bukan selebriti. tak pasal-pasal masuk front page tuh....

bagi yang penasaran tu...
inilah jawapannya kepada status kat ym aku...."kamek sayang kita~~~"....banyak benda baik aku dapat seharian ni...aku rasa nak kekalkan status ini buat sementar waktu...insyaAllah...ape-ape pun...aku amiinkan setiap ucapan korang yang tanya aku dah nak kawen ke...ataupun tahniah sebab dah mendirikan rumahtangga serta cahayamata tu....harap² cepat² lah ye...hahhaaa....o.k arg...nak kuar dulu papai....

sekian wassalam....

kamek sayang kitak~~~

No comments: