Monday, May 25, 2009

"teruja?!!!"

baru jap tadi aku dapat mesej...gini ceritanya...

ibu: assalamu'alaikum...kamek tgk web kitak. mak ceh...cantik gambar...Aqilah teruja usunya ada dlm computer. Tengah buat apa?

aku: wa'alaikumsalamwbt kmk polah apa? layan ceta korea harharrr blog sigek ni akak masok, kelak kamek nak letak gambar sidak ya gik, malam² dikit upd8 gik.

ibu: ucapan hari ibu. Aqilah...yang excited lebih. macam sik caya usunya macam selebriti.

aku: aduyai, blog itam la ya mun sik silap kamek...hehee...ada ka kdak ya gilak....

ibu: boleh tahan. jales abang. nya madah nak tuntut ngan diri.

aku: apa ndak nak dituntunya ka? hahaa...boh tuntut mahal²..molah blog bleh mek turunkan ilmu hhaahaaa...

ibu: sik ke sibu ka? cuti liburan di sinea? o.klah dolok nak layan kerenah putra putri kitak yang tak terkawal ya. take care . assalamua'alaikum. bye².

aku: hehee kamek gi sibu kelak, kelak madah gik, wokeyh bebeh, kemsalam ngan semua...wa'alaikumsalam...

apelagi...gelak golek² atas lantai dapat mesej tuh...ade ke patut macam tu pulak hahaahaa...

memang noty this gurl...tu la yang buat aku sayang giler kat dia...nak tengok putra-putri yang tak terkawal.insyaAllah nanti aku kasi korang tengok yer...memang kiut-miut semuanya...rasa macam aku ni bukan mak sedara dorang plak dek kerana kekiutan dorang...

nota: tidak ada kaitan dengan yang hidup ataupun yang telah mati...plz take this note...:p

2 comments:

Fadhlah said...

uik..naper leh gagal tu?mai sini bagi tau apa maslahnyer?

sha83@kaizer said...

ntah arg fadhlah..baru sempat nak reply komen