Saturday, May 30, 2009

selamat bercuti

seperti yang korang tau..cuti sekolah sudah pun bermula. akulah orang pertama yang tidak merasakan ada bezanya antara hari berkerja dengan hari cuti sekolah. sebab aku hanya brtugas selama 6 jam dalam seminggu di luar rumah...

pagi ni...aku dengan famili aku akan pergi ke sibu. hhehe...tak jadilah pergi tanjung manis. selalu je macam tu. asal cerita kat blog mesti tak jadi apa-apa...ishk...

mana tau korang rindu aku ke..tatap je lah gambar yang tidak seberapa ini...nak buat macam mana inilah keadaan aku sekarang. dengan rasa laparnya, risaunya, berkecamuknya, berbelah bagi...hhhehee...sambil² tu korang praktis baik² ye bahasa melanau yang telah aku postkan sebelum ni. insyaAllah...sebulan sekali aku akan update kamusnya. itupun jika ada kesempatan. biarlah ilham aku sampai dulu hakhakhakkkk.....( ape punyer orang. buat kamus pun pakai ilham ke? hhahahaa....)

Nota: jangan biarkan hidup anda diselubungi sha83@kaizer hahhahaa....( sambil² tu tak dapat nak bayangkan hos rancangan misteri nusantara yang cakap cenggini...)

No comments: