Tuesday, May 19, 2009

tanpa ku?

ceritanya gini...
semalam aku chat dengan somebody...
sembang punya sembang kat ym...
aku mintak la gambar yang dia cakap tu...
then dia bagi le gambar yang dia penah ceta tu...
tapi...
aku tersyak dengan sesuatu yang terselit dalam emel tersebut...
lagu sixth sense...tanpa...

jantung ku sekali lagi tersentap oleh jantung pisang...
tatau nak cakap apa...
tatau nak gurau apa...
lagu tanpa tu..sapa tak hafal liriknya...
tanya kat 4, ishk..tiap-tiap hari dia bawak lagu tuh...
masuk bilik mandi...masuk bilik air ..memang tak ketinggalan lah lagu tu...

bak kata digi...
bersama mu...
hehee...

ampon 4...sesaja nak ngata ko jap...

tapi jangan pulak korang cakap 4 yang bagi lagu ni kat aku...
hhaha...bukan jugak rudz, aef dan sape-sape...
jauh lah dari si keyon, kerepek...
hahhaa...
tak lagi arg...

tapi memang ada...
dan biar lah aku ngan dia je tau yer...
kang korang pergi interview dia plak kang susah lak aku...

awak...
terima kasih banyak²...
tapi lagu ni bersifat ketuhanan sebenarnya...
terkejut plak bila kene bagi lagu ni...
ape-ape pon...
bersama selamanya...
insyaAllah...

Nota: tetibe je aku jadi takut...aku paling takut kalau tersentuh hati anak orang. bukan senang nak jaga hati orang ni. tapi..dia ni memang best lah....pendek kata...aku harap tahun ni dia akan sambut hari raya. bukan macam 2 tahun yang lepas...erk..tengah single tuh..sape-sape nk kenal boleh hubungi aku yah!...hhahaaa... pendek kata beruntung lah bila dapat dia ni...ade mana↓3 gurlz yang nk kenal ke?....thank you sangat² wak gambar tu...

No comments: