Sunday, June 21, 2009

hidup tow matow !!!!

ishk...dah macam semangat kekampungan pulak dah... hehee buat akmal band ni la yang aku ceta kat ko tuh...

aku tatau le jadi ke tak gig dorang ni... sebab dalam newspaper yang aku baca hari tu ada melaporkan dorang akan buat gig nanti dan masih dalam perbincangan...dengar khabar otai-otai yang akan beraksi...

cerita pasal gig...

suatu hari aku dapat message daripada anak buah aku

"usu...adik ak minta hp n73"

aku terkejut...dan aku abaikan mesej tuh...sehinggalah minggu akhir cuti ni tadi aku terkejut dengar berita.

usu...adik ngan kawan² dia malam ni kat mukah buat show. bayar masuk rm15.

masuk mana pulak? hurmmm...

masuk tempat tu lah..nak tengok show dorang.

woh...bila?

malam ni...

pergh...ces...show malam ni, malam ni jugak ko bitau...ape kes? ko ingat pigi mukah tu macam pigi kampung sebelah ka?

hehee...adik main gitar ngan jadi vokalis...

ape?!!! vokalis?!!! boleh harap ke? aku cakap ngan dia pon tak dengar pe mende dia sebut... ni ade hati plak nak jadi vokalis?!!!

tibe-tibe teringat pengalaman dia masa di sekolah menengah teknik Sibu... adoyai... ntah macam mana dia tu boleh terpilih dalam dikir barat. wakil sekolah dia...dahtu pulak jadi tukang karot!!! memang mengarot betol le... ape-ape pun not bad adik muhammad saharudin bin zinal abidine ... boleh tahan usu tengok adek bershuffle masa jadi tukang karot tuh!!!

sampai sekarang aku tak jumpa newspaper yang ada cerita pasal dorang...nanti dah jumpe aku cuba letak kat sini yer...

FIGHT~OH!!!

No comments: