Friday, June 19, 2009

Putra -putri yang Tak Terkawal

ini pulak gambar adik aqilah, adik daus ngan adik arif bersama ngan ayah a.k.a bro.taz
gambar ni diambil di rumah famom kepada umi di sibu...kira homestay kitorang lah bila dah sampai sibu...heeeheeee...

isk si ayah ni...kontrol macho lak...betul la cakap kakak² aku..abang aku sorg ni skarang ni makin encem hehee....wah..adik arif..manja betol dia ni ngan ayah...bluwek !!!...

nak tackle aku kene tackle dia dulu lah...inilah dia abang aku yang paling rapat ngan aku dari kecik-kecik dulu.... ADA BRAN ?!!!

Nota: erk...abang...agak² kalo ex-student abang dulu budak-budak sekolah rimba terjun tuh kenal abang lagik tak bila tengok gambar abang kat sini ?!!! erk betul ke nama sekolah abang dulu mcm tu ek? hhhaahaaa....sembarangan saja kau!!! :ketuk ambik engko...hahhaa



ini gambar adek arif...

korang nak tau? gambar ni diambil masa dinner kat kedai makan jalan bandung, sibu...maaf..bukan di indonesia ya...huhuu...

nak pergi bandung?!!! mai je sini..tak payah guna pasport hehee...

insiden aku ngan dia ek?!!!

masa tu aku cakap le kat dia..


arif arifff meh tengok sini...usu ambik gambar!!!



dia pon get ready la nak bergambar tadik...

aku pon klick...N73 aku...

tibe-tibe dia cakap..

usu... dah su...skalik jak ah..kamek sik maok gik!!!
skali jak boleh amik gambar!!!


NOTA: wah...kalah artis popoular malaysia tau!!!

No comments: