Monday, June 15, 2009

saat-saat terindah

assalamu'alaikumwbt dan selamat sejahtera...ape khabar semua...buat yang sakit-sakit tu...banyak-banyak istighfar...

cerita pasal istighfar..penah suatu tika dulu..masa tu tengah koling-koling ngan somebody...


aku ucap lah... astghfirullahalazim...
tapi tetiba dia cakap...panjangnya mengucap...aku pon erkKKK?!!!
dengan selamba aku bitau dia balik..bukan mengucap lah tapi istighfar...
nak tau apa dia cakap?!!! alamak..aku pulak yang kene!!!

hohohooo...

entah apalah yang menyerang relung hati aku sekarang ni...
dalam kesedihan aku rasa bahagia sangat-sangat...

sebab aku ada famili yang sanga sayangkan aku...syukur alhamdulillah...
di sini...aku nak khabarkan kehadiran baby boy baru dalam fmili kitorang...tak sabar rasanya nak jumpa babyboy baru ni... nama pun tak sempat nak tanya lagi...biasalah tak sempat nak berkenalan..

nanti aku kasi tau korang lagi lanjut yer...

tapi...erk...

penting ke? hahhahha...

No comments: