Monday, June 8, 2009

sha83@kaizer declare ngan sape?

pagi-pagi aku dah bawak bad news...aku dah declare ngan demam...astaghfirullahal'azim...
harap-harap ia tak mengganggu kursus aku untk hari ini....syukur alhamdulillah...semua barang sudah aku persiapkan...hikhik...dah macam na lari dari rumah le pulok...

erk...jangan gtau kat sape-sape tau..u and me je tau!!! hehhee...
nanti kalau tak tahan gak sampai rasa nak pitam...mungkin aku perlu bertolak jugak ke klinik nanti...itupun jika dibenarkan untuk keluar sekejap. aku agak aku tau kenapa aku demam...sebab baru je hari semalam aku terasa sangat kepenatan...semalm kesesakan nafas pulok sampai tak dapat nak tidur...tringat masa insiden kitaorang sembang d ruang legar pendaftaran..ishk ishk ishk..aku mudah rasa penat pulak...apelagi berjalan dari gate untuk masuk ke dalam lokasi tersebut..memang boleh buat aku terasa sangat penatnya...

ada sape-sape doktor yang boleh tolong ramal penyakit aku?!!! angkat lah hidung hehee...

dewa? semalam tak terreply pulok messge dia aduyai....ade ke patut aku reply dalam pukul entah berapa.. itupun gara-gara nak bitau dia aku dah demam...
korang agak-agak ada kene ngene ngan lagu Camelia irwansyah tak?!!! hhaaahaaa....tolng lah...ya ampun...

wah..semalam aku lepas rindu kat blog cekgu kerepek...aku chat ngan bunga, popod sayang dan kesing buah hati pengarang jantung pisang berlobang... rindunya nak chat macam dulu-dulu...tapi tak best lah kalau tak meroyan kat blog tuh hehee...

harap-harap malam ni tak lama lah gamaknya... aku rasa nak tidur awal lah...nasib baik yang mikro tuh dah tukar ke esok hari... tapi malam ni ada bengkel...

hari ni cerita pasal sukatan pelajaran, buku rekod mengajar, pasal quran...dalam banyak-banyak topik aku minat part quran lah... nanti ustaz tuh pasti akan bgi tips cara paling senang untuk kenal hukum tajwid buat aku yang selalunya konfius...

aku baca boleh lah labu...tapi tanya hukum tajwid ni..aku memang kureng sejak aku sekolah rendah lagik..

janganlah teruji sangat untuk interview ngan ujian lepas hari raya nanti...
patutlah kitorang ni tak dapat naik jadi 17....rupe-rupenya...kitorang ni just program je...konpemlah ni...kene usaha carik keje..hikhikhikkk...jangan kau mimpi!!!

sekarang baru aku rasa clear seclearnya...hehee... jadi jangan tanya kenapa gaji lewat masuk...jangan tanya kenapa elaun kitorang lebih rendah dari tempat-tempat lain...dan kenapa karier macam kitorang ni tak boleh dinaiktaraf jadi kerja tetap!!!

aku mesti bertahan sampai esok hari ameen...insyaAllah... FIGHT~OH !!!

2 comments:

xifudin said...

Kubah kursus mo..o.k kah? Kenah mo menak ujian bas kursus idun. Ko doakan moga mo lulus dengan cemerlang. Semua kirim salam...malam eh kamek duah tengah lolo baby ubas,bak keluar. doa maklah moga idun sihat. Amin

sha83@kaizer said...

hehhe...buat suspen je...
insyaAllah...tapi ujian lepas raya nah...kursus? ko agak2 dah demam tahp kabing biri-biri eh...hhehehe