Wednesday, July 15, 2009

pagi yang indah blink blink blink

tengah aku menyibuk kat dapor tetiba aku terdengar koling masuk .... dalam keadaan sakit aku berlari mendapatkan hp aku yang terletak bersebelahan dengan tepon rumah ( maaf..sekali lagi nombor ini tidak dapat disiarkan bagi tujuan keselamatan!)...

dia: elooo...
aku: elooo...assalamualaikum
dia: wa'alaikumsalam dah bekpes ke?
aku: tak lagi....
dia: lor ... kenapa tak bekpes lagi...
aku: nantilah bekpes ... sat lagi...
dia: nape ni diam je...
aku: maaflah tak de kedit.
dia: oh ye... lupe plak...
aku: nak dengar cerita tak?
dia: ape dia?
aku: pagi td dalam pukul 2 lebih kene gigit lipan tau tapi bukan mak bapak dia. cuma baby dia je...
dia: ishk... sakit tak?
aku: skait sangat² sampai nangis kat dalam bilik.
dia: lor siannya...pastuh...
aku: pastuh letak le minyak gamat. baru rasa okay. dapat tdo. tapi tak masuk tdo bilik la...hari tu pun sakit jugak .. sampai tak bleh angkat rasa...dalam seminggu ni asyik sakit je...
dia:owh ye ke... kesian nya...
aku:ha'ah memang kesian...

kwang kwang kwang ....

dia: assalamualaikum...
aku:wa'alaikumsalam...
dia: xde letrik la...
aku: ye ke? abis tu tak dapat le nak buat keje?
dia:ha'ah...ape lagi cerita...
aku: rasa sakit hati sngat bila orang libat kan saya dlm permasalahan dia dgn awek dia...
dia: cemaner bleh jadi macam tu...
aku: bla bla bla.....
dia: lor... macam tu pulak...
aku: ha'ah tu le... heran betul...
dia: abis tuh?
aku: macam tu le...
dia: hehee...
aku:hehe...
dia: skrg dh de letrik dah... nanti kita sembang lagi ye...
aku: o.k ...
dia: jangan lupe tau makan ubat ... nanti demam plak sebab bisa tuh...
aku: okay.. pas makan nasi nanti la...

kwang kwang kwang...

NOTA: aku makan ubat lepas masuk waktu asar ... lupe lah.. kaki aku nyut nyut je pas aku makan nasi tadi ...

No comments: