Saturday, July 4, 2009

sha83 vs RUDz

siapa sha mahu lawan rudz
siapa rudz mau lawan sha
heiii rudz...
kau kata doble meaning...
double meaning apa?
aku cuma kata
setiap malam jumaat aku letih

betul...
aku letih...
letih mendidik anak-anak seagama kita...
letih mengawal adik-adik...
letih menjawab segala persoalan yang tak logik
memang letih....

masih keliru?!!!

bukankah sudah aku jelaskan di sini
apa mahu bukti ?!!!
jangan belah dada ku
aku tidak mahu mati dulu
amal belum cukup

ke mari kau Rudz...
akan aku buktikan segala-galanya...
biar terungkai segala persoalan....
biar double menjadi single
biar yang pusing jadi terhenti
tanpa memenatkan
tanpa meletihkan

malahan...
terus mengundang
seribu satu kemanisan dalam senyuman
dalam jiwa
yang terpenuhi dengan kebahagiaan yang tiada taranya...

2 comments:

Minah Kiwi said...

pening dan keliru..cerita pasal apa nie sha???

cuba terangkan dengan lebih jeles giteww...

yang ikhlas

minah kiwi@mas ayu

sha83@kaizer said...

mas kalo terlalu jelas bukan cerita namanya hhahhaaa