Saturday, September 12, 2009

Hairan ?!!!


aku hairanlah entah apa benda yang aku tengah fikir sekarang?!!!
macam-macam bende aku target ... tapi aku tak pasti nak mula dari mana ... aku agak... supporter dah ada .. tapi kadang-kadang macam masih ada unsur unsur kekeliruan le pulak ... ishk ishk ishk...
kusut kusut kusut... aduh!!!
tak pe.. setiap persoalan pasti ada jawapannya.. yang pasti kene berani dulu lah...
jap nak pekena nasi bubur dulu .. hehee .. yummy~~~
dan seandainya aku ditanya .. apa permasalahan kamu yang sebenarnya ... aku agak aku ni hanya mampu geleng kepala je kot! ... hakhakhakkk... bukan ke satu persoalan lagi yang timbul .. geleng kepala sebab tak ada masalah ke atau geleng kepala sebab tak tahu punca permasalahannya... kronik kan?
aku semalam bermain dengan emel .. seribu lebih emel aku tak baca lagi ... jadi yang aku sempat baca pun tak sampai 50 emel ... antaranya kisah kejadian di pahang ... aku tak tahu betul ke tak .. aku tak pasti benar ke tidak ... nak aku tanya... tapi aku tak tau nak tanya pada siapa.... nak tanya ngan dewa.. dia dok bukan dalam area pahang pun ... mau tanya dengan si enon .. dia pun dok kat utara masa tu... ishk ishk ishkkkk ...
Moral Value: bila yang kalut difikirkan beginilah jadinya ...

No comments: