Saturday, September 12, 2009

JOM Selam !!!!


orang cakap ... buruk buruk rumah kita... tapi ... kita pasti akan rasa lagi best bila tinggal di rumah sendiri.. apatah lagi kalau beraya di rumah sendiri.. ini kan pula bila ajal datang menjemput....
tapi.. aku mana ada rumah!!!
crita pasal rumah ni ... teringat rumah pusaka lama di kampung... entah macam mana lah keadaannya... bukan keadaan yang aku fikirkan ... tapi...
kebelakangan ni aku sering mimpi aneh tentang rumah tersebut... sampai tahap ngigau pulak tu... ishk ishk ishk...
ada apa ya?
instinct aku rasa macam ada something.. tapi tak tau ape dia ?!!!
agak-agak nak pergi jenguk ke tak rumah tu?!!!
entah apalah yang ada kat dalam tu ek ?!!!
Nota: teringat musim jaga nenek dulu... aku pergi rumah tu dan nak amik ikan dalam esbok ... aku kan pergi seorang² sungguhpun ada rumah lain tepi tepi.. entah kenapa aku rasa macam ada yang memerhati aku je ... ape lagi aku gune kuase zapppp!!! aku !!! yang pasti tak adalah sampai lari ... takat jalan laju je .. kalau masuk acara lumba berjalan tu kompem menang hekhekhekkk ...
selamat hari raya semua n jangan lupa balik kampung ye.... erkkk dewa tak dapat balik ke? tak pe... nantikan dapat cuti 5 hari balik kampung ... insyaAllah....

No comments: