Thursday, October 15, 2009

Cerita Panas (1:2) !!!

1:2 ni ape ye?

aku kire sebagai 1 tu wakil pasangan hidup ... dan 2 itu pula dikira sebagai anak ....

tak kira sama ada orang itu adalah seorang suami atau isteri yang pasti dia punya dua anak ...
aku tak pasti nak percaya dengan siapa? bila tanya dengan yang empunya badan dia akan habaq ... dia tu single lagi ...

tapi alih-alih ade orang ngaku dia tu adalah pasangan yang sah untuk si polan ...
dunia dunia dunia... entah apa motif kalian semua ya ...

andaikata dia betul betul single .. maka tercemarlah identitinya sebagai seorang yang single .. cuba bayangkan kalau orang tu call semua orang dan bagitau status dia yang ada anak dua pulak tu ... yang hubungi pulak mengaku yang dia adlah pasangan hidup orag berkenan .. bukankah cukup hebat pengakuan tersebut ?!!! tak pasal-pasal saham melonjak naik !!! ...

apa-apa pun bagi aku biarlah korang dengan dunia korang ... yang pasti semua ini adalah bersifat sementara .. dan sungguh aku rasa tak sabar-sabar nak tunggu orang-orang tersebut jauhkan diri daripada famili aku ...

terima kasih atas maklumat yang tak pasti itu dari yang empunya badan ... yang entah ya atau tidak yang aku pasti hanya Allah yang Maha Mengetahui setiap apa yang berlaku di belakang aku ...

jika anda cuma menyiasat ... berbahagialah dengan kata-kat anda itu dengan cara yang Allah telah rancangkan selepas ini .... jika anda benar pasangan sah dan punya anak dengan orang itu ... semoga kalian sekeluarga berbahagia dan dia itu bakal jadi adalah yang solih/solihah buat kamu ...

sudah beristeri beranak dua ?!!! ape ke hei ?!!!

Nota: andai kata rasa nak just for fun .. jangan pernah cube kenal seseorang itu dengan lebih dekat !!! AWAS!!! visit here http://sha83kaizer.blogspot.com/ rasa nak hebah nama je ... bleh atau tidak? jom selam blog yang satu lagi ... mana tau ade selit nama-nama yang terlibat ...

2 comments:

Bangasbersorak said...

senang lah bertemu..bile bile mase biselah jadi tempat curhat..

sha83@kaizer said...

bangasbersorak .. wah bgus amat ya blog bangas ...
teima kasih sudi membaca