Saturday, October 10, 2009

On Air ?!!!

mesej masuk ...

read
from dia
askum...boleh mintak tolong tak? tolonglah bagitau kat awek aku yang kitorang dua takde affair... dia tak pecaya lah apa aku cakap...

write message
from aku
wslm ... lor camner aku nak gtau dia...ko cakap je lah kat dia .. aku kawan dengan orang jauh ...

lepas tu .. dia diam dah...

bengang tahap gaban aku! seingat aku masa sekolah menengah dulu sekali pernah le peristiwa camnie berlaku ... haprak betul la... langsung terus kacau privacy life aku ... tak boleh tengok aku bahagia langsung!

tak der maknanya aku nak jeles !!! plzzz plzz plzz!!! @the end kes tu dulu .. awek dia mintak maaf... alasan dia ... boifren dia tu selalu sebut nama aku ... apelagi aku tepuk dahilah jawabnya ... kali ni aku tak pasti pulak ape sebabya ... tapi bagi aku awek tu tak perlu lah nak marah... tak kan dia tak kenal perangai pakwe dia tu ... dah perangai suka cakap merapu terima je lah dengan qado dan qadar tu... rasa macam nak hempuk je dua-dua tuh kat dinding !!!

dewa call :
dia:ape cerita hari ni?
aku: classmate lama saya antar mesej ....
dia: ada apa?
aku: mintak saya tolong explen kat awek dia ... saya takder affair ngan dia...
dia: aik.... macam tu pulak?
aku: dia cakap awek dia tak pecaya ... jadi saya reply lah btau kasi tau kat awek dia ... saya kawan ngan orang jauh ....
dia:lepas tu?
aku:xde reply lah .. x suka lah macam ni .. dulu masa sekolah menengah pun hal cam ni jugak berlaku ... dengan couple yang sama pulak tu ... tapi tak lama lepas tu alih-alih dengar cerita perempuan tu kawan ngan laki lain ... kalau ye pun tak nak kawan ngan dia tu lagi .. tak boleh ke gtau elok-elok.. asik-asik nak libatkan saya ...
dia: sabarlah ... biasalah tu .... manusia ni macam-macam perangai dia... kebetulan pulak awak terjumpa dengan orang yang macam tu perangainya ...
aku: iyer .. tauuuuu......... tapi tak suke lahhhh...................
dia: sabar kay....
aku: dah lah tukar topik....

Nota: betul kata dely ... boleh jadi fitnah !!!

No comments: