Tuesday, December 8, 2009

Destinasi Cinta 4

ah~ha sampai episod 4 sudah ...

naik bas pukul 9 setengah ke penang. semuanya adik akmal sayang yang tolong uruskan.. terima kasih sangat-sangat tatau nak balas cemaner jasa adik...

aku dah rasa loya-loya bila nak bas... oh~no!!!
Penang punya pasal aku naik je ... sempat lah singgah ipoh ... hehee... buang hajat je hakhakhakk..

sampai di penang .. masuk dalam kereta.. hohohoo .... tak ada teru sampai hotel tapi dia pusing pusing pulak cari jalan nak masuk situ ... hehee... tak apa tak apa..

sampai di situ ...
abie tanya .. nak makan di mana? macam biasalah paling dekat pun dengan jaya je .. jadi kitorang lepak situ ... dari situ terus sambung jalan ke mydin, lorong-lorong dan komtar..terus pergi prangin mall.

di situlah jumpa shima huhuu ... thank you shima ngan kawan dia sebab sanggup datang seberang jumpe umie ... hahhaaa...

ayat berkean shim untuk aku ...

wahhh.....kak sha kecik nye je...

adeihhh...

esok hari tu .. kitorang turun ke naik kalau istilah untuk bukit bendera?
dalam bas...

camner? dah sampai ke?

eh tak lagi.. depan sikit ... sini tokong meh ...

sampai je depan bukit bendera apalagi possing le jawabnya.. then abie tanya beli tiket kat maner? aku tunjuk le.... rasa macam aku pulak yang jadi pemandu pelancong. hihiii...
tapi alih-alih kene tunggu sejam lagi le.... last-last kitorang lepak kat tempat makan situ.. ade ke patut aku order air biasa-biasa saja ... aduhyai ...

balik dari bukit bendera terus naik bas ke padang entah apa nama.. terus p kota yang ade penjara lama tuh ... huhuu ....

balik dari situ ... ada seorang hamba Allah ni sudi bawak kitorang jalan jalan sampai seberang. thank you .. sebab awak sudi bawak lepak kat tepi queensbay ... boleh tengok suasana malam kat situ .. lepas tu kitorang gi makan ke seberang .. parking depan papan tanda permatang pauh ... lepak di char kuew teow glemer ... sampai 2 pinggan aku ngn umie makan. disitulah tempat berjumpa jojie.. sayang jojie... mmuahhh .....

selamat tinggal penang ...

No comments: