Tuesday, December 8, 2009

Destinasi Cinta 6

hohooohooo....

shopping barang-barang serawak .. ngan beli barang tok keyon meyon ...
aku jugak le yang jadi pemandu pelancong kat sini.

abang tanya...

jauh ke satok dari hopoh....
eh tak jauh jalan kaki je ....

jauh ke hopoh dari electra house...
eh tak jauh le .. dapat jalan kaki...
jangan ko kata tak jauh .. tadi pun aku rasa jauh jugak...

aku cume senyum simpul...
sampai electra baru jumpa apa yang dia nak .... aku sempat beli jeans lee cooper siap potong terus tu ... huhuu ... biasalah tak cukup tinggi.

aku carik lagi mustang tapi takde yang best...
dah jumpe levi's tapi levi's yang aku minat ade di sibu ... uwarghhhhh......
abang taz punye pasal lah suruh cari kat reject shop.. aku tengok tak ada yang aku berkenan pun ... uwarghhhh ....

di kuching ni .. aku berbeli sakan.. ku beli kasut ngan dua jeans .. tapi aku tertinggal baju liverpool huhuu .... please!!! pleasee!!!! ada sape-sape boleh bantu tak? huhuu

yang pasti disember ni .. levi's tu dalam target aku ... aku mesti beli ... nasib baik aku masih simpan duit untuk levi's tuh... huhuu ....

Nota: nak beli buat le cara nak beli cik adik oiii!!! padan muke aku .... kwang kwang kwang ...

No comments: