Tuesday, December 8, 2009

Destinasi Cinta 7

inilah final destination kitorang ....

soping di sarikin....
kene lalu kastam tu beb..
bukan apa di situ kire dekat sempadan antara sarawak ngan indonesia ... mungkin nak pergi pontianak kene lalu jalan situ ....

patut le.. sumer nya kecek indon semua...
hehhee...nasib baik aku layan sinetron indon. kang tak pasal-pasal melopng mulut aku dengar dorang berkata-kata.

punye lah penat nak cari kain peberet aku tuh ...
aku cari kaler itam ngan maaron ... siyes... aku tak jumpe ... uwarghhhh.....
sedihnye ....

semua tak ada....
tapi tak apalah mungkin ada gunanya duit tu nanti...

sampai hotel aku terus tak keluar keluar lagi dah .. penat giler ... tak daya aku nak melawan rasa penat. bangun-banun tengok jam dah 9 lebih malam .... masyaAllah... apa nak jadi dengan kau ni nak!!!!! baik kene tembak je kau ni...

kwang kwang kwang !!!

No comments: