Monday, May 17, 2010

Isnin = Sadis ~~~ :Haru

hai hai hai...
isnin = sadis ~~~ :haru

memang sadis .... celik je mata pagi tadi ... peluh memercik keluar ... rasa macam tak sihat. walhal semalam aku tidur awal apa...
misteri nusantara pun gua tak habis layan.
eh eh.. tetibe pulak guna kata ganti nama gua ni .. pehal?!!!

sekarang pun aku rasa berpeluh-peluh...
ke hari ni memang panas sangat. selalunya kalau berpeluh macam gini memang petanda tak baik bagi aku. mungkin kah disebabkan ulser?!!!

sesadis sadis aku rasa hari ini...
paling teruk pun kene ulang alik singgah masuk bilik kecik...
pe dia bilik kecik?!!! alahai tak kan itu pun aku nak kene lukis jugak...
aku hairan...betul lah.. elok je orang lain aku tengok..dengki pun ada ni...
bila aku pikir-pikir balik siap rewind sehari sebelum hari ini...

erk...maksud aku detik detik semalam...
ops!!! aku ada makan asam 2 bungkus... lagi satu aku ada makan roti jacobs...
adalah yang tak kene dengan dua benda tu...mungkin sebab dah masuk angin tu...
tu yang aku pulak hari ni jadi mangsa dan menjadi intan terpilih untuk keluarkan asap...

kalau lah jongkong emas...memang kaya dah buat pelaburan sebanyak tu =p
nasib badan lah,.. bukan emas yang dilabur =D

sekarang dalam perut aku masih ada rasa butterfly sedang bekejar-kejaran di taman bunga....
harap-harap malam nanti ... okay lah agak nya tu... (ehem..ehem... baca betul-betul bukan o.k le tu!)

nota: siapa cakap makan boleh sebarang makan ?!!! tengok apa dah jadi kat aku?!!! akibatnya =p

No comments: