Saturday, May 15, 2010

Kau Dihati Ku

Alhamdulillah semakin hari semakin berubah selera aku. bukak-bukak je TV aku mesti tengok cerita - cerita yang berunsurkan kerohanian. ada juga cuba nak layan cerita lain. 2 ke 3 minit lepas tu aku dah tukar channel lain. sekarang pula aku sambil-sambil layan cerita tv3 sebelum akhirat. sanggup aku tukar siaran konsert af semata-mata nak layan cerita ni.

terfikir pula kisah bagaimana ending kisah hidup aku nanti...

ada satu rancangan best dalam astro ni... liga ilmu... syukur alhamdulillah ada rancangan yang sebgini sekarang. agak-agak bila liga ilmu astro tu nak mai kampung cheq ek?!!! hihiii...
yang aku lawak bila ustaz tu tanya kat ustaz -ustaz lain boleh ke doa macam tu untuk boyfriend?
hihiiii...

bagi aku doa yang dia bacakan tu memang baik untuk diamalkan...niatlah untuk calon-calon pasangan anda, atau pasangan anda sekarang. insyaAllah... Allah Maha Mendengar dan Allah Maha Pemurah.

oh ye...24&25 hb ni dah mula dah imam muda siaran oasis jam 6 setengah petang...hihiii...yang ditunggu-tunggu sudah tiba...dulu aku tak pandang rancangan liga ilmu ni...aku ingat rancangan biasa-biasa je....tak tau pulak syoknya rasa bila layan. ingat ustazah dan ustaz aku pesan dulu bila kita berada dalam majlis ilmu malaikat akan doakan buat kita sepanjang kita mengikuti majlis tersebut...

korang...
korang pernah tak terfikir if suatu hari nanti. tiba-tiba negara kita ni ditimpa musibah akibat perlakuan kita semua?!!! aku tak tau lah sama ada masa tu nanti aku boleh tergelak ketawa macam aku tengok cerita chapalrela ataupun adnan sempit the series. masih boleh ke aku makan barang-barang sedap macam pizza, pokok pangkalnya banyak yang buat aku terfikir...

sebelum tidur pun begitu jugak...
betul cakap Aerol hal-hal macam tu boleh buat kita rasa macam tak nak tutup mata waktu malam ... takut jika-jika Allah tahan terus nyawa kita....maksud aku ruh kita.

sama-samalah kita berdoa semoga di penghujung hayat kita beroleh tempat yang baik di sisi Allah. amiin...

No comments: