Monday, September 19, 2011

Cukuplah Aku Sekadar Di Sini !!!

Pertama sekali sha nak tegaskan cukuplah sha sekadar di sini :)...

lain macam sahaja entri sekali ini. sha tak kisah bila girls yang nak berkawan. tapi part lelaki ni .... sha payah sikitlah. bila jumpa depan mata pun sha akan buat-buat tak kenal walaupun hakikatnya masa sekolah menengah dulu duduk satu kelas.


haha!!!


sombong kan?!!!



tapi itulah hakikatnya... bukan masalah pilih kasih atau tak? bila dah 'ada kes' dan buatkan diri sha tak selesa memang sha akan ambil sikap tak peduli. ini bukan prasangka o.k tapi untuk kes-kes yang memang wujud dan pernah terjadi. sha mohon maaf sangat-sangat!!!



sha ni pun manusia biasa juga. ada hal-hal yang tertentu yang buat sha rasa tak selesa. untuk elakkan rasa tak selesa itu...dalam kata lain ... sha akan pilih untuk ambil sikap berdiam diri. sebab itulah sha. tak percaya tanya ummie ... hehe... bila kita ambil sikap berdiam diri orang akan kata kita sombong... tapi sekurang-kurangnya kita tak akan keluarkan ayat-ayat yang boleh buat dia sakit hati. kita boleh elak hakikat itu.



mohon jangan biarkan aku sakitkan hati korang dengan kata-kata aku. lidah aku ni sangat sadis... aku tak nak .. aku tak nak... aku tak nak.... biarkan aku berdiam diri sahaja o.k?!!!



memang lumrah dunia. makin lama dan makin dekat kita mengenali seseorang...kadang-kadang amat menyakitkan. itulah realiti. tak satu mesti dua.. tak dua mesti tiga.... macam terbalik pula perumpaan ni hehe...



apa-apa pun sha ... SEMANGAT!!! anda tak adalah sombong sangat. sikit je hehe...



Nota: anda semua memang terbaik. cuma aku yang tak mampu jadi kawan yang terbaik seperti anda semua :( {cc: mardziah noor, morliana (maaf jika aku salah eja), noor emifazilla (camya kah nama ko mi), Lisa, Marlinda, Ayu... (sapa nama ayu benar oh) dan tak lupa buat adek chenta norbaizura (sikda siti kan nama bye) hehe }

No comments: