Saturday, October 22, 2011

Sekitar Majlis Tilawah Al-Quran 2011

ini lah dia harta karun yang terdapat dalam beg aku bertahun-tahun sudah. sampai tukar warna lain sudah kulit tu. kesian kan?!!! Bukan apa... itulah tandanya kasih sayang aku pada beg ni. entah berapa kali kene washing mesin juga duit dengan batu bata ni ... hehe...


di ruangan inilah aku berhenti dan bertugas. tengok jika ada apa-apa masalah budak-budak yang aku bawak...

memang setiap tahun kene bahagian tilawah ni hehe...

kecuali tahun yang satu lagi tu terkena bahagian jururekod markah untuk hafazan





inilah dia Adib ...
wakil dari wilayah kami =)
tahniah sebab anda seorang yang berani...

lain kali cuba lagi adib =)













haa...

ni zoom dekat sikit....

setakat ni je mampu...

malulah nak ambil gambar dari dekat hehee...
















nama dia ni Nor Albaniah

ah~ha ...

kiranya memang mereka ni setiap tahun jadi wakil sekolah ...













ni pula gambar yang di zoom tak berapa nak zoom ...

hitam manis orangnya ...

memang manis pun dan comel...

tahniah nor albaniah

sebab dapat tempat pertama ...











gambar-gambar sekitar majlis penutupan





tempat pertama pertandingan tilawah al-quran peringkat zon tanjung alan


















tempat kedua untuk hafazan

kalau tak silap aku adik Alif ni ...

kalau salah sila update lagi ya ...















tempat pertama pertandingan bercerita ....

nama dia Norizam












yang di bawah ni pula antara aksi aksi yang ta boleh nak tonton sangat

kang pengsan semua korang tengok haha!!!

baru 2 snap ... N73 Aku mintak nyawa... dan akhirnya terus Mati!!!




















No comments: