Friday, October 14, 2011

Dinner @ Karaoke ON







yang ini air yang aku order malam neh ... mesti tahukan?!!! teh tarik satu!!! keh keh keh !!! aku tak boleh minum ada ais. jadi kene order yang suam-suam belaka.


haaa...
semua pusat karaoke kat sini macam gini rupanya.

tak jauh bezanya....
mungkin perbezaan pada menunya sahaja. ni kira Family nite kitaorang neh....bukan senang nak keluar jalan malam-malam.



ini yang saya order ...
tapi...abie yang bayarkan...
terima kasih abie.

gara-gara aku termalu sebentar...
makanya umie jadi salah sebut.

nak order kueteow tiram...terbagitau kueteow kerang pulak. adeh.. Onmode: patah hati








Sang bulan malam menanti ketibaan puteri durian satu sampai ke teratak.
aku harap gambar ni tak ada ghost imej o.k !!! please lah!!!





Ni dia si comel penjaga pintu teratak 1A. entah mana mak dia pergi. harap-harap mak dia jangan pergi dating dulu. yang ni pun belum cukup besar ada hati nak pergi dating...

ini bukan kucing saya sebenarnya.
bukan...bukan...bukannnnn!!!








Nota: esok ada interview terbuka. entahlah saya tak sedia apa-apa pun ni. ermmm.. nanti saya ambil gambar suasana di sana ya?!!!! insyaAllah ... andaikata saya tak termalu. ;-)

2 comments:

DaKMuO said...

sedapnye kue tiau ngan teh tarikkk.. yummmyyy.. nk skettt :D

sha83@kaizer said...

sile sile .. copy diizinkan ni @dakmuo haha untuk gambar yang tu je ye haha