Thursday, March 29, 2012

Entri Yang Tertunda !!!

merioh betei janggut saya ya siap gantung rerama lagi hehehe ...
alahai ... ni muka cover line saja .. ada kisah disebalik melayan karnival ni hahaha ... tergolek juga bila terkenang

mari saya pecahkan rahsia :-)
pendek kata memang keramat sangat-sangatlah tarikh 8 Mac 2012 ni .
ah~ha ... awal tahun dah tunjuk belangkan ;P

krik krik krik (bunyi mesej masuk)

sis .... perlu kah mei ko migik helmet eh?
(perlu ke tidak saya bawa helmet ni?)

Seringkas dan selaju mungkin aku membalas.

miboh mak. ko pebak helmet kamik debei. lagipun mo mapun ko teng lebukkan?
(tak payah je. saya guna helmet kitaorang sendiri. lagipun awak dah mari ke rumah ni untuk ambil saya kan?)

o.k hehehe ... dia balas.

imbas kembali ....

ketak ketik bunyi mesej ditaip dengan pantas oleh seseorang untuk seseorang yang lain bersama nada jantung yang agak panik .

assalamu'alaikum .. sori. ko buyak lisuk bas eh. mei seder tudoi. apa kata mo mapun ko? idun pun ikah sudi . :-)
(assalamu'alaikum sori. saya kene tinggal bas ni. tak sedar tidur. apa kata awak jemput saya. itu pun jika sudi.)

o.k sis :-)

lebih kurang macam tu lah bunyi mesej .
bangun-bangun je gosok gigi cuci muka ... perkara pertama yang aku buat masak nasi. kemudian kupas bawang. sekurang-kurangnya aku balik nanti semua dah sedia dan tinggal nak campak je dalam kuali. hik hik hik ...

selesai mandi kedengaran pintu rumah di ketuk. Arnayanti tersenyum. Opss !!! aku pun jemput dia masuk . sempat lagi aku jamu dia dengan segelas air vico. kemudian aku sambung kerja - kerja aku. nasib baik baju aku dah seterikakan . jadi main pakai sajalah. Tapi tak sangka pula boleh sepasang dengan arnayanti . tema kami hari itu adalah hitam. hehehe ....
selesai sahaja aku bersiap. aku pun bersarapan. selepas itu kami teruskan perjalanan untuk ke karnival bahasa inggeris dan bahasa melayu :-)

Hendak dijadikan cerita .... macammana pula lah motor arnayanti boleh mati tengah jalan .
tengah tolak motorsikal lalu satu lari ... drivernya buat senyum manis. siap tegur lagi... tak ingat dialog dia. hahaha ...

dari kejauhan nampak cikgu Ayang Lee bersama teman-teman. aisehmen ... mereka jeling jeling pandang pandang hehehe ... apalagi kami atiey tergelak-gelak la sambil mengarang cerita hahaha....

rupa-rupanya kak ayang tak cam kami hehehe ...
berhampiran depan tapak karnival Atiey usaha ejas motor dia lagi. Alhamdulillah ... hidup lagi rupanya. hahaha !!! memang sengaja nak buat kami dua tolak motor dengan muka yang tak serba - salah hehehe ...

masuk dalam kawasan tapak dan tengah parking motor tiba-tiba kena tegur.

haiii .. beduah paduhal besurong mutor nin.wakno gaya masalah beduah du nin. hehehe
(hai.... kamu berdua rupanya yang sorong motor tadi. apa cerita masalah korang berdua tadi?)

hahaha ... amacam?!!! percaya ke tidak dengan cerita yang bukan rekaan ni :-)

Jom kita selami sekitar karnival ni . maaflah saya terpacak kat satu lokasi je hehehe .... jadi ada gambar ni sajalah hehehe ...





tetap ceria dan nampak makin manis pun ada lepas tolak sorong motor
hahaha
ketara saya agak penat sebab berjaga malam :-)
macam berjanji pulakan nak pakai hitam semua.



sama tapi tak serupa







hehehe...

memang cun lah sis ... ayang lee




aiseh ...hahaha


ada jugak kan?!!!






mereka berdua ni adik beradik :-)
hehehe ...
hahahaa.... mula keliru .....
ni album siapa sebenarnya wahai adikku arnayanti yang ku sayangi muahahaha.....


cewah ...
comel juga kamu kamu ni dalam gambar ye ...

mana girl yang lainnya sayang ....












special big thanks untuk cikgu umi .... alahai tak tahu nama cikgu umi betul .... :-)

dak laki yang duduk belakang dak yang pakai kopiah
tu la rosam noor hehehe
alahai kusyuk betei eh ....

No comments: