Friday, March 30, 2012

Kepada Petang Yang Berbahagia

Disaat petang yang berbahagia ini saya ingin mengucapkan selamat petang dan selamat beristirehat. Dalam kantung perut saya ni rasa macam ...macam....macam ... ada rama-ramalah. Ia sangat-sangat menimbulkan rasa ketidakselesaan dalam hidup saya. tapi tidak mengapa ... saya boleh hadapi dengan senyuman :-)

sedang membelek - belek gambar mana yang saya nak hapuskan tiba-tiba ternampak album yang ini. album ini diambil ketika makan malam diluar bersama dengan famili. lama betul dah tak makan kat luar :-)

bukan main title entri kepada petang yang berbahagia .. sekali posted dekat tengahmalam dah. bukan apa... petang tadi blackout dan akhirnya dengan saya saya sendiri terblackout sekali haha!!!
memandang dengan muka penuh simpati dan
mata yang bercahaya bila cium bau nasi ayam
hehehee...

Bila Sham tak layan jadi sedih dowh ...

Yang Masih lagi Berharap kekeke ...

Hah!!!
nak sangat ambil gambar saya ye cik kak?!!!

jurugambar akhirnya terpengsan sekejap
kena renung macam tu ....

Nota: sebenarnya ni muka tak puashati seekor kucing jalanan yang agak gebu. bukan apa sham kongsi sikit je makanan ngan dia ...kucing ni pun satu hal ... tak kan nak kongsi makan sepinggan kot. hahaha !!!

No comments: