Friday, April 20, 2012

Ibarat sireh Pulang Ke Gagang ^___^


Ni ... Noor punya kerjalah tagged paper ni kat fesbuk.
Thanks dear.

Kenapa title entri serupa macam pembaca berita TV3?!!!
begini semuanya....

Kawasan Matu punyalah banyak kampung dalamnya. dan saya dilahirkan, dibesarkan, disekolahkan di Kampung Sekaan Besar Matu.
Kampung Sekaan Besar Matu tak sama dengan Kampung jemoreng. tapi kira berjiranlah. sebelah menyebelah saja.

Ayah aku memang asal kampung jemoreng.
secara tak langsung aku boleh dikatakan orang sini jugak.
hik hik hik

sekarang aku selalu duduk di Daro satu daerah lain selain dari Matu.
kalau tak pergi mana-mana masa cuti memang saya duduk di kampung jemoreng.
Lokasi rumah?!!!

tak perlulah lah saya nak stori detail sangat.
yang pasti saya pun tinggal di sini juga hihihi

Nota: Masa hari raya bila ada orang tua berziarah ke rumah mesti mereka akan cakap... memang ibarat sireh pulang ke gagang keluarga ni :-)

No comments: