Friday, April 13, 2012

Unik Tak Unik !!!

hari ni aku selalu rasa lapar saja. simptom gastrik sudah mari lagikah?!!!
sekarang mulut aku tak boleh berhenti berkunyah. Jika berhenti berkunyah laparlah jawabnya.

Pagi tadi selesai majlis kesyukuran sampai rumah makan lagi. aduhai ...
asyik nak makan saja kerja saya ni. sesungguhnya kesihatan aku belum pulih sepenuhnya :-)

Amboi kawan-kawan aku memang possing habis korang hari ini ya. hehehe ... atas pelamin pulak tu hik hik hik hik ...
nasib baik ye pelamin tak roboh hahaha ....
bila kawan-kawan aku berpossing tu dengan aku aku sekalilah menyelit jawabnya hehehe ....

habis berpossing .... kita terus jelajah pasar menuju ke bank rakyat ATM mesin. Hot mama nak check elaun dah masuk ke tidak . Alhamdulillah geng geng kitaorang tak ada masalah hehehe ...
selepas menjelajah ...

terserempak pula dengan group lain....
sambil-sambil berbincang entah tiba-tiba keluar tajuk. tak terkait dengan apa-apa pun. hahaha

hot mama: saya tak perasan pun sebelum

aku: aih .. ye ke ? lama dah rasanya ...

hahaha...

memang tak boleh blah bila tiba-tiba aku menyampuk dalam topik perbualan dorang kah kah kah ....

mesti korang nak tahu sangatkan apakah yang melucukan hati kami ...

mohon tutup mata semua .... Taaaaddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!


saya tak bersalah ... tolong !!! tolong !!! hehehe ....










kesian ... kalau nama yang agak sainstifik sekali untuk kacang jenis ini apa dia eh? boleh saya cadangkan nanti untuk tukar nama kacang ni ....

sedang berfikir nama-nama yang sesuai ...









No comments: