Thursday, July 19, 2012

Kembara Ramadhan Coming Soon Oleh sha83@kaizer

Ketika Cinta Memanggil Aku

Itulah salah satu daripada entri aku pada Ramadhan tahun lepas. Memandangkan puasa tahun ni aku banyak masa rileks. jadi, aku ingat nak pergi kembara Ramadhanlah....

kembara pertama aku,
Ke Sibu untuk seminggu ini. Rancangan yang lainnya aku update lain kali saja.

nanti saya akan post gambar-gambar kembara saya :)
Bukan senang tau :P

sebelum aku mengakhiri kata-kata untuk entri hari ini :) Bersama-samalah kita berseru ke arah kebaikan. dan mencegah kemungkaran. sesungguhnya kita tak pernah lepas dari pandangan mata Allah.

Ehsan Fesbuk

Ehsan Fesbuk 

Ehsan Fesbuk jugak !!! 


Eh ... Silap posted doa pula .

He He He ...


Nota: teringat zaman-zaman sekolah dulu pelajar lelaki selalu gunakan alasan untuk lupa baca niat pasal tu dorang tak puasa...

sekarang bila aku fikir - fikir balik ...
kalau ada yang tak puasa jugak tu ....
memang sah lah dia memang ada niat ...

TAPI NIAT UNTUK TAK PUASA!!!

:D


Terserempak link ini ketika mencari lafaz niat puasa ramadhan 

KLiK SiNi JiKa Musykil


No comments: