Thursday, October 11, 2012

Doakan Kami !!! ^___^ !!!!

Tak sampai 10 minit dalam rumah.

- Petang ini ada taklimat untuk esok hari jam 3.

mata terus menatap ke jam dinding.

Mata yang dah memang bulat dan besar sangat-sangat terkejut bila jam digital tersebut menunjukkan angka 2. 06 minit petang. Aihhh ... baru 6 minit ni masuk rumah.

jadi petang tu tadi saya naik keta je nak pergi taklimat hik hik hik

Tengah-tengah fokus mendengar....

-sepatutnya pagi tadi guru-guru kumpulan ni berjumpa dengan anak-anak murid yang berada di bawah jagaan masing-masing dan ambil RM50 daripada mereka. nanti bila nak makan ... senang saja. kamu bayar saja untuk mereka. tak perlu nak minta-minta lagi. duit poket RM100 dibekalkan pada setiap seorang. jadi RM50 mereka sendiri simpan. RM50 lagi cikgu cikgu yang akan simpan.

secara spontan aku pandang ustazah hafida. dia pun turut pandang aku sama. lepas tu masing-masing tergelak. dua dua tak ada pagi tadi. Nasib baik mereka tu antara insan-insan yang aku kenal jugalah. insyaAllah ...

Malam ini aku dah atur setiap perancangan aku. dan apa aku nak buat seperti pagi tadi. cuma aku tak pasti adakah ianya berjalan seperti yang dilancarkan ~~~

Nota: berdebar-debar saja rasa nak pergi sergah kampung budaya. selalu  tengok dalam TV saja.

No comments: