Wednesday, September 18, 2013

Onmode Cari Jodoh !!!

Tiba - tiba Asha 305 aku melalak dengan lagu koreanya ....
Aku terkejut untuk seketika. Hati teragak-agak nak baca mesej...

Terpapar pada skrin Asha 305 aku :

- 1 NEW MESSAGE-

Dalam hati aku tertanya - tanya :
siapa pula yang hantar mesej malam-malam macam ni ?

Aku masih teragak-agak untuk membaca mesej tersebut. Entah berapa kali aku jeling Asha 305 tu dengan hujung mata. Dan akhirnya....aku pun baca mesej tersebut .

sentuh skrin Asha 305

tarik tetingkap sikit

sentuh pada perkataan mesej yang bertanda dengan nombor 1 berwarna merah.

baca :
RM0.00: Awak tengah MENCARI KEKASIH HATI ? Kalau kena dengan caranya pasti dapat punya, sini ramai yang SINGLE lagi! Balas 1 untuk join di GEDIK SANTAI CHATROOM!

hah ! Ambik kau !

Nota: Apa kena mesej inbox aku sekarang ni...asyik masuk mesej macam ni saja. pelik ... pelik !!! haissshhh !!!

No comments: