Sunday, May 24, 2009

sunset

lama dah aku tak pergi tengok sunset. last aku pergi tahun lepas lah...tu pun cuaca tak berapa nak betol...sampai je kat tepi pantai sunset dah tenggelam...tu arg abang aku drive macam siput..tak sempat lak nak tangkap gambar...nasib baik bukan aku yang drive...kalo aku drive..agak-agak masuk icu semua passenger...termasuk aku sekali la tu...huhuu...

aku rasa nak main tepi pantai lah...tapi dorang ni kalo pergi pun bukan mengarah ke pantai..tapi jalan kampung². tau la dorang nak try feri baru..ishk ishk ishk... hahhaaa...

semalam..aku tak sedar langsung ada tetamu datang bersinggah...bukan apa...aku rasa kepala aku berdenyut-denyut...badan aku panas selepas aku mandi...dalam hati aku cakap.tak kan penangan lamb chop kot...

bangun-bangun aku semalam aku on9 la...lagi sedih bile tak boleh nak bukak video maker tu...tapi takper... dia dah janji nak hantar dalam bentuk CD pulak...dia cakap special untuk saya...
hakhakhak...jangan marah unknown, peera, mas ayu, jojie a.k.a zuera85, aurora, dan semua-semua yang perempuan la....

alamak enon..identiti mu terketahuan le plak...hhahaa...

ada sape-sape nak offerkan diri bawak aku pergi tengok sunset kat tepi pantai tak?!!! bleh la skali buat candle light dinner...hakhakhakhakkkk....

pagi tadi pun gitu jugak...
bukan setakat dewa je yang col....most wanted pun naik risau jugak...aku ni selalu sangat merisaukan orang....tapi bila aku pikir-pikir balik...aku rasa aku start rasa macam tu selepas aku makan kinder bueno...lepas tu aku makan cadbury la...aduyai....janganlah aku berpantang coklat untuk kali yang keseterusnya...cukuplah masa di kolej je dulu...sungguh tidak nikmat hidup tanpa coklet...tanpa air milo....hhaahhaaa....

i love you coklet...

1 comment: